Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə təqdim etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.
Qalib podratçı müqavilə imzalandıqdan sonra xidməti 2024-cü ilin ilk ayından etibarən göstərməyə başlamalı və 12 ay müddətində xidməti göstərərək təhvil verməlidir. Qalib İddiaçı malları Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr-ti, 142 ünvanına təhvil verəcəkdir. İddiaçıların ixtisas uyğunluğuna dair məlumat, həmçinin malların (xidmətlərin və işlərin) adları, miqdarı və ətraflı təsviri tenderin əsas şərtlər toplusunda və dövlət satınalmalarının vahid internet portalında qeyd olunmuşdur.
Elektron açıq tender prosedurunda iddiaçı qismində satınalmanın predmeti üzrə müvafiq təcrübəyə malik mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektləri iştirak edə bilərlər.
İddiaçı tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 (bir) faizi miqdarında bank təminatı təqdim etməlidir. Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən azı 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır.
Müqavilə üzrə ödənişlər aylıq xidmətlər tam təhvil verildikdən və təhvil-təslim aktı imzalanıb təsdiq edildikdən sonra, malgöndərənin təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə nağdsız hesablaşma yolu ilə aparılacaqdır. Satınalan təşkilatdan aksept aldıqdan sonra 5 (beş) bank günü ərzində qalib seçilən İddiaçı bu Əsas şərtlər toplusunun əlavəsində göstərilən forma üzrə müqavilənin 2 (iki) faizi həcmində Müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatını təqdim edir (100 000 ABŞ dolları və yuxarı manat ekvivalenti dəyərində müqavilələr üçün).
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu https://etender.gov.az/ dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə adı çəkilən tenderin bölməsində əldə edə bilərlər.
İddiaçının tender proseduruna hazırladığı tender təklifi, həmçinin tender proseduru ilə əlaqədar bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır. Əlaqələndirici şəxs: Səbinə Məhərrəmova (Yeni Klinika PHŞ - mütəxəssis) (tel: (012) 505-62-34) , email: s.maharramova@tabib.gov.az).
İştirak haqqı: 450 (dörd yüz əlli) manat
İştirak haqqı “asan ödəniş” vasitəsi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (https://etender.gov.az/) üzərindən həyata keçirilməlidir.
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün müvafiq sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 13.12.2023-cü il saat 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatı isə 21.12.2023-cü il saat 17:00-a qədər www.etender.gov.az Dövlət Satınalmaları Vahid İnternet Portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtlardan gec təqdim olunmuş təkliflər qəbul olunmayacaq. Zərflərin açılış 22.12.2023-cü il saat 17:00-da www.etender.gov.az Dövlət Satınalmaları Vahid İnternet Portalı vasitəsi ilə həyata keçiriləcək. Satınalmaların təşkili ilə bağlı məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxs “Yeni Klinika Publik hüquqi şəxs”in Satınalmaların Planlaması şöbəsinin mütəxəssisi Səbinə Məhərrəmovaya müraciət edə bilərsiniz.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
TENDER KOMİSSİYASI